10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55138
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2405
  • تعداد فروش: 25

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد گیاهان رنگ ساز

دانلود طرح جابر درمورد گیاهان رنگ ساز

0 2.4k
دانلود طرح جابر درمورد گیاهان رنگ ساز

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع گیاهان رنگ ساز را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر گیاهان رنگ ساز است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر گیاهان رنگ ساز را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع گیاهان رنگ ساز در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرگیاهان رنگ ساز

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

Description: 14.JPGنتیجه گیری

رنگ‌ها، یکی از پرمصرف‌ترین مواد در صنایع مختلف هستند. امروزه توجه زیادی به جایگزینی رنگدانه‌های طبیعی به جای رنگ‌های سنتزی معطوف شده است. یکی از مهم‌ترین منابع جهت تولید رنگدانه‌های طبیعی، گیاهان می‌باشند. گیاهان رنگ‌زا در جهان بسیار متعدد هستند. تعداد اندکی از آنها به ‌صورت صنعتی و بخشی نیز به ‌صورت سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حال حاضر تقاضا برای رنگ‌های طبیعی به دلیل قابلیت برگشت آنها به طبیعت و سازگاری با محیط زیست افزایش یافته است.‌ بسیاری از گیاهان مورد استفاده برای استخراج رنگ به عنوان دارویی نیز طبقه‌بندی شده و فعالیت ضد‌میکروبی و اثرات ضد‌التهاب و ... قابل توجه برای آنها گزارش شده است.‌

سیلان وقفه ناپذیر رنگ در هنر ایران در ابعاد گوناگونی جلوه گر می شود. طراوت و شفافیت رنگ و تنوع و غنای رنگ آمیزی بیش از هر ویژگی دیگر از مشخصات هنر ایران است.

نساجی و قالی بافی از جمله هنرهایی هستند که توانگری و تنوع رنگ در هنر ایران به بارزترین نحو و به شیوه های گونه گون به نمایش می گذارند. در این دو رشته از صنایع دستی روش رنگرزی به طور کلی یکسان است، اما از برخی جنبه ها تفاوتهایی نیز در آن به چشم می خورد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر