15,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47365
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1417

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعيين موضع قانون گذار ايران در خصوص رکن مادي قتل عمد علاوه بر قوانين موجود

دانلود تحقیق درمورد تعيين موضع قانون گذار ايران در خصوص رکن مادي قتل عمد علاوه بر قوانين موجود

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد تعيين موضع قانون گذار ايران در خصوص رکن مادي قتل عمد علاوه بر قوانين موجود

با دانلود تحقیق در مورد تعيين موضع قانون گذار ايران در خصوص رکن مادي قتل عمد علاوه بر قوانين موجود در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعيين موضع قانون گذار ايران در خصوص رکن مادي قتل عمد علاوه بر قوانين موجود را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعيين موضع قانون گذار ايران در خصوص رکن مادي قتل عمد علاوه بر قوانين موجود ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعيين موضع قانون گذار ايران در خصوص رکن مادي قتل عمد علاوه بر قوانين موجود

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:179 صفحه

قسمتی از فایل:

تقدیر و تشکر:

بر خود لازم می دانم که از زحمات همه ی اساتید دوران تحصیلم بویژه استاد محترم راهنما جناب دکتر سید حسین میر محمد صادقی که چه در دوران کارشناسی و چه در مقطع کارشناسی ارشد همواره با راهنمایی ها و ارشادات حیکمانه خود بنده را نسبت به موضوعات حقوق کیفری علاقه مند نمودند و با صبر و تحمل زیاد به کنجکاوی هایم پاسخ می دانند؛ و همچنین از استاد محترم مشاور جناب دکتر سید علی آزمایش که با بزرگواری بی پایان خویش بنده را مورد ارشاد و راهنمایی قرار می دادند؛ تشکر و قدردانی ویژه نمایم. می بایست تشکر خالصانه ی خود را نثار اساتید محترمی که بنده را به نوعی جهت تدوین این پایان نامه مورد هدایت خویش قرار دادند، از جمله جناب دکتر حسین آقایی نیا، جناب دکتر محمد خلیل صالحی، دکتر عبدالعلی توجهی و دکتر ناصر قاسمی، نموده و از کلیه دوستان بزرگواری نیز که در تهیه ی این پایان نامه مرا مورد لطف خویش قرار دادند سپاس گزاری نمایم.


مقدمه:

فکر تحقیق پیرامون رکن مادی قتل عمد بعنوان موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد ابتدا از سوی استاد محترم راهنما به دانشجویان دوره ی کارشناسی ارشد پیشنهاد شد، نگارنده با توجه به سوالات و ابهاماتی که از درس حقوق جزای اختصاصی یک در مقطع کارشناسی نسبت به موضوع داشتم، شرایط را مهیا دیدم تا ضمن برخورداری از راهنمایی ها و ارشادات دو تن از اساتید ممتاز این حوزه سعی در حل ابهامات ذهنی خویش داشته باشم.

اهمیت حقوق جزای عمومی بلحاظ بیان مسایل عمومی و بنیاد دینی که در بطن خود دارد و انتخاب یکی از چالش برانگیزترین عناوین این حوزه، رکن مادی، و امتزاج آن با مسائل مطرح شده در حوزه حقوق کیفری اختصاصی، قتل عمد، حساسیت و سختی چنین موضوعی را نشان می دهد. نگارنده سختی کار را به جان خرید و در قالب تکلیفی دانشجویی تلاش کرد تا در حد توان یک دانشجوی کارشناسی ارشد، مطالعاتی را در این حوزه انجام دهد.

امتزاج رکن مادی به همراه قتل عمد، در واقع یکی از چالش برانگیزترین حوزه های موجود در رشته ی علوم جنائی از باب سوالات مطرح شده است. بررسی عناصر تشکیل دهنده ی رکن مادی و ابهاماتی که در این زمینه وجود دارد، نیاز به مطالعه ی گسترده را ایجاب می کند.

قتل عمد نه تنها از نظر موضوع، که سلب حیات ازیک انسان زنده است، مهم می باشد. بلکه از نظر عکس العمل شدیدی که وقوع آن در هیات اجتماع به وجود می آورد دارای اهمیت خاصی است. این اهمیت نه تنها در جوامع فعلی، که با دیدن روزنامه و مجلات مختلف بخش اعظم صفحات حوادث اختصاص به بیان همراه با شرح و تفصیل جنایتهای دلخراش و وقایعی که در روز محاکمه اختصاص داده شده است، بلکه در جوامع گذشته نیز مورد توجه بوده است؛ و سنگین ترین مجازات را، که همان اعدام است، دربرداشته است. مثلا در مصر قدیم کلیه قاتلان حتی آنان که با امکان مساعدت با مقتول از یاری وی خودداری کرده و بطور غیر مستقیم سبب قتل    
می شده اند به مجازات اعدام محکوم می گردیدند.

در کنار آنچه که بدان اشاره شد؛ اهمیت لزوم رکن مادی جرم با توجه به نقشی که در ادله ی اثبات کیفری دارد، توجه به رکن مادی قتل عمد را نشان می دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر