9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46051
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1406

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کمانش جانبي

دانلود تحقیق درمورد کمانش جانبي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد کمانش جانبي

با دانلود تحقیق در مورد کمانش جانبي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کمانش جانبي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کمانش جانبي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کمانش جانبي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:نمونه تير لانه‌زنبوري، مطابق استاندارد ايران و با بودن ورق اضافي در جان و جوش تمام نفوذي تحت بار متمرکز در وسط دهانه، به روشني نشان داده شده است که در مورد تير لانه‌زنبوري در ناحيه برش ثابت ، در جان مقطع توپر تحت تاثير لنگر خمشي بزرگتر، يعني جان نزديکتر به وسط دهانه، اتفاق مي‌افتد. و با افزايش لنگر، مقاومت در مقابل کمانش جانبي - پيچشي جان کاهش مي‌يابد. در مورد تيرهاي کوتاه، ظرفيت باربري با وقوع کمانش جانبي - پيچشي تير محدود مي‌گردد. در مورد تيرهاي بلندتر گرچه پلاستيسته گسترده به علت تشکيل مکانيسم کلي و ويرندلي مشاهده مي‌گردد، معذلک به علت اثرات سخت‌شدگي تنجشي به خصوص در حالت مکانيسم ويرندلي، ظرفيت نهائي تير با بروز يکي از صورت‌هاي کمانش کنترل مي‌گردد و در صورتيکه تير داراي تکيه‌گاههاي جانبي کامل باشد، کمانش جانبي - پيچشي جان ظرفيت نهائي تير را کنترل مي‌نمايد و در صورت عدم تامين تکيه‌گاههاي جانبي کافي در تيرهاي نسبتا بلند، کمانش جانبي - پيچشي کل تير اتفاق مي‌افتد. طبق توصيه‌هاي ارائه شده توسط مالک (1371) در ضميمه الف مبحث دهم مقررات ملي ساختمان مبني بر رعايت حداقل شعاع برش در گوشهء بازشوها به اندازهء rmin=0/07Ds (Ds ارتفاع تير پايه) که قبلا از طريق تئوريک توسط مالک تعيين گرديده بود، در اينجا از طريق آزمايش به تاييد رسيد و مشخص گرديد که وجود اين قوس باعث جلوگيري از گسيختگي ناشي از شکست گوشه‌هاي بازشو، در اثر تمرکز تنش ، حتي پس از بروز پلاستيستهء گسترش و همچنين افزايش قابل ملاحظه مقاومت در مقابل کمانش موضعي جان در اين محل مي‌گردد. آزمايشات انجام شده روي تيرهاي با ورق اضافي مياني، نشان داد که گرچه مقاومت در مقابل خمش اينگونه تيرها با افزايش ارتفاع، افزايش مي‌يابد، معذلک در صورت عدم جلوگيري از بروز پديده کمانش جانبي - پيچشي جان، ظرفيت نهائي تير نسبت به تير لانه‌زنبوري ساخته شده با همان مقطع و طول دهانه ولي بدون ورق مياني که داراي ارتفاع کمتري است ، به علت وقوع کمانش جانبي - پيچشي جان و متعاقبا گسيختگي در محل جوش ، کاهش مي‌يابد و لذا در صورت لزوم افزايش مقاومت خمشي، ضرورت دارد به نحوي از وقوع کمانش جانبي - پيچشي جان با تامين تکيه‌گاه جانبي يا تقويت مناسب جان، جلوگيري مي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر