6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37746
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2405

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي حركت پرتابي

دانلود تحقیق درمورد بررسي حركت پرتابي

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد بررسي حركت پرتابي

با دانلود تحقیق در مورد بررسي حركت پرتابي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي حركت پرتابي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي حركت پرتابي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي حركت پرتابي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

    حركت يك توپ واليبال پس از جداشدن از دست كسي كه آن را پرتاب كرده، توپ بسكتبالي كه به سوي سبد درحال حركت است، يك توپ تنيس پس از جداشدن از راكت و حركت پرتابي هستند.

    هنگامي كه توپي بوسيله شخصي پرتاب مي‌شود براي شناسايي حركت گلوله كافي است بردار مكان آن را در هر لحظه پيدا كنيم. به جاي معرفي بردار مكان ساده‌تر است كه مؤلفه‌هاي آن را روي محور و پيدا كنيم و اگر بتوانيم در هر لحظه و را پيدا كنيم، موضع گلوله از طريق معلوم بودن مختصات آن در هر لحظه به طور يكتايي مشخص مي‌شود.

    بردار سرعت همواره بر مسير حركت مماس است و اندازه آن از رابطه بدست مي‌آيد. بردار سرعت را هم در هر لحظه مي‌توان به دو مؤلفه افقي و عمودي  تجزيه كرد كه براي هر يك داريم  و، سپس براي بررسي حركت پرتابي ناگزيريم در حركت مستقل روي خط راست را مطالعه كنيم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر