15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36224
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2043

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ضرورت ايجاد هيأت منصفه در برخي محاكم كيفري

دانلود تحقیق درمورد ضرورت ايجاد هيأت منصفه در برخي محاكم كيفري

0 2k
دانلود تحقیق درمورد ضرورت ايجاد هيأت منصفه در برخي محاكم كيفري

با دانلود تحقیق در مورد ضرورت ايجاد هيأت منصفه در برخي محاكم كيفري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ضرورت ايجاد هيأت منصفه در برخي محاكم كيفري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ضرورت ايجاد هيأت منصفه در برخي محاكم كيفري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ضرورت ايجاد هيأت منصفه در برخي محاكم كيفري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:181 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

بقول ايهرينگ: آئين دادرسي دشمن قسم خورده خودكامگي و خواهر توامان آزاري است. اگر حقوق ماهوي تاييد كننده و گاهي تعيين كننده حقوق فردي و اجتماعي است آئين دادرسي بالخصوص آئين دادرسي كيفري تضمين كننده اين حقوق است تا آنجا كه گفته اند: «چنانچه به كشوري ناشناخته گام نهيد و مشتاق آگاهي از حقوق و آزادي هاي فردي و ارزش و اعتباري كه جامعه براي آن قائل است باشيد كافي است به قانون آئين دادرسي كيفري آن كشور مراجعه كنيد.[1]

اجتماعات پس از گذراندن دوران مختلف دادرسي كيفري از گذشته تاريك و خفقان زده تا تحولات امروز تبعا محو دادگستري خصوصي و مرگ دادرسي تفتيشي فهميدند كه بايد در قبال جرم و پديده مجرمانه و مجرم و مسئوليت وي بي تفاوت نمانند. بالخصوص وقتي مجرم جنايتي مرتكب مي شود  اولين سوال  ناظران و خردمندان جامعه اين است كه چرا اين جنايت متحقق گرديد؟ مرتكب چه شخصيتي دارد؟ چه آزار جسمي و روحي وي را بزهكار گردانيد؟ آيا مجازات با اعمال شاقه مفيد حال اوست؟ جنايت ديده و اطرافيان او چگونه التيام درد يابند؟ چگونه از جامعه صدمه ديده درمان درد گردد؟


[1] - دكتر محمد آشوري آئين دادرسي كيفري جلد 1 ص 1

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر