4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25775
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2328
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مبعث پيامبر اكرم (ص)

دانلود مقاله مبعث پيامبر اكرم (ص)

0 2.3k
دانلود مقاله مبعث پيامبر اكرم (ص)

با دانلود مقاله در مورد مبعث پيامبر اكرم (ص) در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مبعث پيامبر اكرم (ص) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مبعث پيامبر اكرم (ص) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مبعث پيامبر اكرم (ص)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

 كوه حرا در اطراف مكه كه هر ساله در ماه رمضان بر پاك ترين مرد زمانه آغوش مي گشايد ،در اين سال شاهد وقوع پديده اي شگفت است ، ديوارها ، قطعه ي سنگ ها ، در نواحي مناجات اين مرد نرم شده اند ، در برابر روح پرستنده و بي آلايش او سر فرود آورده اند كه ناگاه نوايي بس پر مهابت لرزه بر پيكره ي كوه مي افكند ، ندايي كه آن مرد را به نام مي خواند و بشارت مي دهد كه از سوي خالق جهان به شرف نبوت شرافت يافته ، تا انسان هاي سر گشته در تاريكي هاي جهل را به روشنايي و نور راهبر شود . و اين آغازي است بر رنج هاي بي شمار مردي كه تا آن زمان محمد امين بود و پس  از آن شب محمد رسول الله خاتم النبيين (ص) شد.

رنج هايي كه تنها شانه هاي استوار و ايمان نستوه او توان تحمل آن را داشت ، مردي كه در تمام كائنات يگانه بود و بر اين يگانگي ، محبوب پروردگار عالميان شد . قريشيان ، تا آن زمان محمد را امين مكه مي دانستند و در حل اختلافات او را حكم مي كردند اما پس از آگاهي بر رسالتش، به يكباره چون تمام دنياي خود را در برابر پيام رهايي بخش او درخطر ديدند با تمام قوا و با هر  آنچه در توان داشتند عليه وي به پا خاستند ولي چه بيهوده تلاشي كه آن كس را كه خداوند عزيز گرداند اگر تمامي جهانيان گرد آيند نخواهند توانست اندكي از عزت وي بكاهند و مشركان براسرار و قدرت خداوند بس نا آگاه بود ند و گذشت زمان اين سر خداوندي را بر آنان آشكار ساخت . 

4,000 تومان