4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20765
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2066

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله امام خمينى و نظم عادلانه جهانى

دانلود مقاله امام خمينى و نظم عادلانه جهانى

0 2.1k
دانلود مقاله امام خمينى و نظم عادلانه جهانى

با دانلود مقاله در مورد امام خمينى و نظم عادلانه جهانى در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله امام خمينى و نظم عادلانه جهانى را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله امام خمينى و نظم عادلانه جهانى ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد امام خمينى و نظم عادلانه جهانى

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

صحبت درباره ضرورت وجود نظم نوين جهانى همچنان به عنوان يكى از بحث‏ برانگيزترين مسائل جهان است. طى دو هفته گذشته تفكر جديدى در مورد ضرورت فورى وجود تغييرات، الگوهاى جديد همكارى و مشاركت و وابستگى متقابل و همزيستى، به عنوان نوش دارويى جهت مقابله با تهديدهاى مختلف متوجه بقاى بشر، ارائه شده است. اين تفكر جديد ناشى از تغيير شكل تصادفى و پيش بينى نشده جهان و تحميل ارزشهاى عجيب به مردم جهانى است كه همه جاى اين جهان را تسخير كرده‏اند. تهديد اصلى متوجه بقاى بشر، جهان دو قطبى كمونيسم و كاپيتاليسم به همراه جنگ سرد، جنگ ستارگان، بحرانهاى انرژى، بحرانهاى اخلاقى و نابودى بشر بود. جهان اسلام به نحو اسف انگيزى در دام افتاد و مخصوصا در اين بحرانها مورد هدف قرار گرفت.

به دنبال آن، تكرار صداى ناقوس مرگ آشفتگى مسلمانان كه در سرزمينهاى اسلامى و جهان اسلام به گوش مى‏رسيد بسيار غم‏انگيز بود. در اوج اين سردرگمى موهن و عكس العمل سازمان نيافته مسلمانان سراسر جهان، خداوند متفكرى سرنوشت‏ساز، انسانى با انگيزه و الهام بخش و فردى فعال كه دگرگون كننده موقعيت آن زمان بود به‏نام آيت‏الله خمينى را از ايران برانگيخت. فردى كه كار و زندگيش نه تنها اعتماد به نفس مسلمانان را به آنان بازگرداند بلكه بعد جديدى را جهت تفكر معرفى كرد و حداقل قطب سوم يعنى اسلام را جز موارد مورد بحث جهان قرار داد. خلاصه مطلب آنكه، امام خمينى براى تغيير نظام سياسى جهان كار و زندگى كردند و در ظرف دو دهه، فعاليت‏خود را با ايجاد انقلاب اسلامى كامل كرده و درزمانى كه مسلمانان اميد خود را جهت مشاهده مجدد اسلام از دست داده بودند، كشورى اسلامى را بنيان نهادند. بنابراين امام خمينى اساس اعتماد به نفس مجدد در مسلمانان ، اميد تازه براى بقاى اسلام و مسلمانان، روش جديد مقابله مسلمانان با دشمنان و نياز ضرورى تفكر جديد مسلمانان با توجه به حمله اگاهانه و جهانى دشمن عليه ما را بنيان نهادند


4,000 تومان