10,000 تومان
  • فروشنده : darsifile

  • کد فایل : 64949
  • فرمت فایل دانلودی :
  • تعداد مشاهده : 131

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد چگونه مسائل و مشكلات زندگي را حل كنيم؟

دانلود تحقیق در مورد چگونه مسائل و مشكلات زندگي را حل كنيم؟

0 131

با دانلود تحقیق در مورد چگونه مسائل و مشكلات زندگي را حل كنيم؟  از وبسایت پی دی اف داک در خدمت شما عزیزان هستیم. این تحقیق چگونه مسائل و مشكلات زندگي را حل كنيم؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چگونه مسائل و مشكلات زندگي را حل كنيم؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چگونه مسائل و مشكلات زندگي را حل كنيم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

ما بايد باور داشته باشيم كه همواره در زندگي ما اتفاقات زيبا و پرحاصل رخ مي‌دهد. از آنجايي كه قانون زندگي قانون باورهاست رخدادهاي زندگي شما بايد در راستاي باورها و انديشه هاي زيباي شما اتفاق بيفتد. اين بدان معني است كه در دنياي شما هرگز نبايد مشكلي رخ بدهد كه شما از آن آسيب ببينيد و در نتيجه كيفيت زندگي شما خراب شود. با اين فلسفه معلوم مي شود ك اتفاقات به ظاهر نامطلوب حتما حاوي يك خير و يا خيرهايي است كه در ظاهر نياز هاي آن مشهود نيست و خداوند رحمان در دل آن مسأله براي ما خيري نهاده است. بنابراين مشكلات در زندگي، الطاف الهي هستند كه به شكل نامطلوبي نفوذ پيدا كرده اند.

ما بايد براي حل مشكلات ضمير ناخودآگاه خود را به خدمت بگيريم. ضمير ناخودآگاه بدون هيچ قضاوتي در خدمت شماست. لذا تمام هنر انسان اين است كه به گونه‌اي اين ضمير را هدايت كند تا عاليترين بهره برداري را از او به عمل آورد. در اينجا اصولي را مطرح مي كنيم كه با اجراي اين اصول مي‌توانيم ضمير ناخودآگاه را هدايت كنيم و مشكلاتمان را حل كنيم.


10,000 تومان